چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر سمیرا حاجی کمالی(گندم)
آخرین اشعار ناب سمیرا حاجی کمالی(گندم)
|
خیره میشوم بر سنگ فرش راه
بر مورها و آه
در سایه ی درخت
یک مرد,غریب و سخت
با دفتری به دست
میخواند این دوخط
ای عشق ناب من جا مانده ای بیا
بر سینه و دلم پا داده ای بیا
ای عشق ناب من
دوری تو از برم
از بال و از پرم
جا مانده ای بیا
بر سنگ فرش راه
عشق زمینی ام
یادی مرا بکن
تو حسرت منی
یاری مرا بکن
عشقی تو یا غمی
عاشق تر از منی؟
نه نه عزیز دل عاشق ترین شدم!
زیبای خوب من
محبوب خوب من
فریادی از سکوت
با دانه ای فلوت
میسازم از دلم
مینالم از دلم
ای عشق ناب من
بیدار و خواب من
جامانده ای بیا
با قایقی بیا
در زیر آن درخت
یک مرد خسته است
تنها نشسته است
میخواند او تورا
قلبش شکسته است
با قایقی بیا
بر سنگ فرش راه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.