يکشنبه ۲۷ آبان
سیاوشگرد شعری از شرمینه بهاروند
از دفتر دخترها هنوز... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۵۷ شماره ثبت ۳۷۰۹۸
بازدید : ۶۹۳ | نظرات : ۱۱۳
|
آخرین اشعار ناب شرمینه بهاروند
|
1-
خودت راخسته نکن
از خیابان آهن
به کوچه گلستان
راه نیست
سیاوشگرد
شهرسوخته ای است در
نقشه جغرافیای
خیالت
__________________
2-
تمام دستمالهای دنیارا
دورسرمن
پیچیده اند
______________________________
3-
برای اینکه راحت باشم
نبایدبه فکرخودم باشم
همیشه
حق
بادیگران عزیزاست .
_____________________________
4-
می گویند:
درخودت تلنبارنکن
بریزبیرون
بریزم بیرون
دوروبرم راخالی می کنند
گورکنها.
_____________________
5-
ملیجکها
به حل مشکلات مردم می پردازند
و
میرزابنویسهاو مشاوران
سماق می مکند
______________________________
باشدکه غزلهایم ازروبروند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.