جمعه ۲ آذر
مرد پای اشتباش وایمیسته شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۰۲ شماره ثبت ۳۶۸۹۱
بازدید : ۱۰۱۹ | نظرات : ۸۴
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
این ترانه به درخواست یکی از دوستان نازنینم نوشته شده و در مورد مردیست دارای زن و زندگی اما عاشق یک نفر دیگر شده است
......
...........
................
.......................
نگاه میکنم به این خونه ،،،این خونه ای که؛ بی تو داغونه
به جای تو ؛این زنه بی رویا،،،کناره من هم بنده زندونه
کاشکی بجای اون تو بودی،،، با حسرتم، رویامو میبافم
با عقده خیره ام به در و دیوار،،، نگاه میکنم به اطرافم
من عاشق توام، این عشق یک گناست
یک زن تو خونمه، این زن یه اشتباست
من عاشق تو ام ،اما نمیشه گفت این عاشقی بده،عاشق شدن خطاست
نگاه میکنم به اون روزا ،،،که با یه تعجیل عاشقی کردم
کاشکی میشد ؛ هرچیزی ممکن بود،،،میشد به اون روزام برگردم
یه روزی گفتم عاشق اونم،،،یه روزی گفتم اونو میخوامش
امروزی که تو روبروم هستی،،،من ساده میگم، اشتباه کردم
من عاشق توام، این عشق یک گناست
یک زن تو خونمه، این زن یه اشتباست
من عاشق تو ام ،اما نمیشه گفت این عاشقی بده،عاشق شدن خطاست
میدونه اصلا من نمیخوامش؛ میدونم اینو که باهام جفت نیس
میگفت برام دنیامو میسازه ،اما دریغ،،،اونی که میگفت نیس
تو رو که دیدم تازه فهمیدم ،،،تو زندگیم یه اشتباهی هست
این زندگی تنهاییه محضه،،،این زن که گاهی نیست و گاهی هست
من عاشق توام، این عشق یک گناست
یک زن تو خونمه، این زن یه اشتباست
من عاشق تو ام ،اما نمیشه گفت این عاشقی بده،عاشق شدن خطاست
نگام نکن برو فقط بانو،،،نزار خراب چشم گیرا شم
حرفی نزن میترسم این بارم، اسیر اون صدای شیوا شم
این اعترافه،اشتباه کردم،اما برو،،، تنهام بزار با غم
من پای اشتبام واستادم ،،،حتی اگه خوردم زمین هر دم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.