سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        می خوانم نامت در هرترانه♫♫♫

        شعری از

        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

        از دفتر دفتر هفتم نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۳۶۸۴۲
          بازدید : ۳۵۴   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
         هزار و یک ترانه
        دفتر سوم : یادیار
         نام ترانه: می خوانم نامت در هرترانه♫♫♫
        پیشکش به:ج-ع
        ترانه سرا: حسن بذرگری(آیین)
        آهنگ ساز:
        خواننده:
        توضیحات: سرایش94/2/17- بدیه- ناتمام-  ذکر و استفاده از ترانه باذکر منبع آزاد♫♫♫
        **
         می خوانم نامت در هرترانه♫♫♫
         می خوانم نامت من عاشقانه♫♫♫
         می خوانم نامت من با ترانه♫♫♫
         می خوانم نامت با هر بهانه♫♫♫
        **
         تو بانوی وآژه هامی♫♫♫
         تو الهه ی  ترانه هامی
         تو خدای قصه هامی♫♫♫
        تو بانوی  قصه هامی♫♫♫
        **
         تو با نوی شعر منی♫♫♫
         توبا نوی عشق منی♫♫♫
         تو بانوی چشم م منی♫♫♫
         تو با نوی مهر منی♫♫♫
        **
         ستاره ی ستاره هام تویی تو♫♫♫
         الهه ی الهه ها م تویی توی♫♫♫
          تو مهربون ترین فرشته ام تویی تو♫♫♫
         بانوی شهر غزل هام توی تو♫♫♫
        **
         معبد و آیین م تویی توی تو♫♫♫
         قلعه وشطرنج رخم تویی تو♫♫♫
         دفتر و دیوان توی تویی تو♫♫♫
         همه امید م تویی تویی تو♫♫♫
        **
         حسن بذرگری(آیین)94/2/17
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0