جمعه ۲ آذر
پیمان الست .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۳۶۸۰۰
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
چنان در پای پیمان تو هستم
که گویی از سفیران الستم
تو از آلاله های دشت نوری
من از جاماندگان راه هستم
فراقت سخت می آید ولی من
نشستم ، چون بنامت عهد بستم
تو گفتی در دل من لانه داری
و من آیینه ی دل را شکستم
پریشان خاطرم با جام خالی
در این میخانه هی چله نشستم
چنان غافل شدم از جام ساقی
در این ویرانه ، گویی می پرستم
سفر کردم که در یادم بمانی
ولی بیراهه رفتم ، بس که مستم
شکایت دارم از خود ، بیقرارم
که خود در را به روی خویش بستم
مرا آزاده می نامند یاران
اگر یاری کنی ، از بند رستم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.