يکشنبه ۲۷ آبان
راز سر به مهر دل شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۳۶۷۲۹
بازدید : ۱۳۱۲ | نظرات : ۲۵۲
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
ای راز سر به مهر دلم اندکی بمان
بیتی جدا نما ز غزل های من بخوان
تغزیل عاشقانه ی من ناز چشم توست
با این غزل تمام رخت می شود عیان
لبهای غنچه را به تماشا نشسته ام
باشد که بوسه ای بدهی یار مهربان
چشمان عاشقت ز چه رو برق می زند
حرف از دلت بگو و نکن راز خود نهان
احساس شاعرانگیم با تو گل کند
یارب بهار عشق مرا هم نکن خزان
من دلبری نمی کنم از غیر چشم او
شاید هزار باره مرا کرده امتحان
شاید شبی گذر کند از شهر عشق من
باد آورد به منزل من عطرش ارمغان
احسان به شوق دیدن او زندگی کند
با عشق دلبرش به ابد مانده جاودان
تقدیم چشمانت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مصرع چهار و هفت از وزن مضارع مثمن اخرب مکفوف محذوف خارج شده است