بـــانـــو , کمــــی از التـــــهابِ دامنـــــــــــت را
یــــک شــاخــه از آلالــه ی پیــــــراهنـــــــت را
من مـــی رسم تــا تــو ولی خاتــــونِ قصـــــه
دیـــــر آمــدم یک پیـــــــــچ از رقصیــــــــدنت را
هر شب من و قـاب و دو چشمِ چون همیشه
بانــو بیــا , یک بیت از گـــــل چیـــــــــــدنت را
آهســـــته مـــی آیــم بـه بالینـــت که شایـــد
بــانــویِ مــن یــک لــحظه از خنـــدیدنـــــت را
آتـــش زدی بر جــانــم و دامـــن کشیـــــــــدی
بــانــو , کمــــی از التـــــــهاب دامنـــــــــــت را
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.