جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب علی توکلی
|
عشق و حسرت...
عشــــق در حســرت دیدار نمیدانی چیست
درد یــــک قلـــــب گرفتار نمیدانی چیست
قرص اعــصابو منو خاطره ی رفتن تو...
مــــاجرای بــــــــــد تکرار نمیدانی چیست
بازاتاقم بـــه "توهم" زدنم،مشـــکوک است
"سقف دنیا شده آوار" ...نمی دانی چیست!!
با "خیال تو" ســر صحــبت گرمـــی دارم
"غزل" و شاعـــر تبدار نمیدانی چیست؟؟؟
.
.
.
بـــــــغض تلـــخی سر راه نفــسم افــــتاده
جنگ با حلقــــه ی این دار نمیدانی چیست
زندگی شکـــل بدی بی تو بـــرایـــــم دارد
تو ولــــی درد خـــــودآزار نمیدانی چیست
دســــت از من که کشیــدی همه اینجا دیدند
عاشقی را؛ تو هـــــــم انگار نمیدانی چیست
............................................................
8اردیبهشت 94
علی توکلی
در پناه حق...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا بود و لذتبخش