سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        جعبه ی حرف دل

        شعری از

        کیوان رادفر

        از دفتر دل نوشته ها نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۳۶۶۰۷
          بازدید : ۳۷۳   |    نظرات : ۶۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کیوان رادفر

        جعبه ی حرف دل
        جعبه ی حرف دل که از شعر سکوت پر شده
        زیر کنایه های تو ، تحت فشار قر شده !!
         
        کهنه کتاب عشق را ، بس که نخوانده ای ببین
        گوشه ی گنجه ی دلت ، مانده و چون دکور شده
        .................................................
        تا که تو حرف می زنی ، ضبط صدات می شوم
        ساده دل از هر سخنت ، غرق نشاط می شوم
         
        با رخ بی بدیل در ، صفحه ی شطرنج دلم
        چشم تو کیش می دهد ، من همه مات می شوم
        ..................................................
        از شب بی محلی ات ، رانده و بی جا شده ام
        در بغل گمشدگان ، یک شبه پیدا شده ام
         
        روشن دریای دل از ، رفتن تو تیره شده
        در پی تابیدن تو ، راهی صحرا شده ام
        ..................................................
        شب که به دنبال رخت ، خیره به ماه می شوم
        نور تو "می" می شود و ، مست نگاه می شوم
         
        گم شده ام هستی و من ، در صف جستجوی تو
        سوزن پنهان شده در ، خرمن کاه می شوم
        ...............................................
        آتش عشق پاک من ، سوی تو شعله می کشد
        دست مرا شراب تو ، سمت پیاله می کشد
         
        عقل تو را چو  اهرمن ،  کشیده در نگاه من
        دور سرت ولی دلم ، یکسره هاله می کشد !
        ..............................................
        من همه دنبال تو ام ، تا که پناه من شوی
        چراغ سبز روشنی ، بر سر راه من شوی
         
        عقل در این سفر ولی ، ترسد از اینکه عاقبت
        با همه وسواس دلم ، تو اشتباه من شوی
        ۱۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0