جمعه ۲ آذر
عاشق دیوانه شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۳۶۳۸۶
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
عاشق دیوانه ات تنهای تنها مانده است
زودتر باز آ که یوسف بی زلیخا مانده است
کعبه هم از درد مجنون کم نکرد ای ماه من
چون که در قلبش فقط ایمان لیلا مانده است
چند روز ی غافل از خود بودم و در فکر دوست
از قناعت خوش ترین ایام با ما مانده است
آن قدر مستم نمودی کز شراب دوری ات
یادگاری تلخ از جام جنون جا مانده است
در قنوتم ذکر یا رب یا ربم کاری نکرد
دست من خالی است آمین در مبادا مانده است
می شمارم قطره های اشک را هر روز و شب
این حساب از چشم خونبار م چرا وا مانده است
در دل طوفانی ام غوغا به پا کرد ی اگر
غم نخواهم خورد چون اعجاز موسی مانده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.