پنجشنبه ۲۴ آبان
به پایت ریختم.. شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۳۶۲۳۶
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
توده ای بارانی ام نم نم به پایت ریختم
غنچه ی سرخ منی ...شبنم به پایت ریختم
"فلسفه چینی نکن" با " چیدن موهای خویش"
" منطقی " باش و بگویم .....کم به پایت ریختم؟؟؟
یوسفی ایرانی ام با دایه ی پیغمبری
آبرویی داشتم.... آن هم به پایت ریختم
پهلوانی لاغرم اما برای دلخوشیت...
میله های آهنی را خم به پایت ریختم
لغزش پیراهن از قوس کمرگاه تو را
دیدم و لرزیدم و ... چون بم به پایت ریختم
داعشی کردی مرا بین رقیبان خودم
بس هزاران کشته ی آدم به پایت ریختم
من اگر " بد پیله " بودم در بدست آوردنت پیله ای بودم که " ابریشم " به پایت ریختم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.