سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        در نیستی 3

        شعری از

        علی زمانی

        از دفتر در نیستی نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ۰۸:۴۱ شماره ثبت ۳۶۲۳۰
          بازدید : ۴۸۰   |    نظرات : ۲۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی زمانی

        آه،
           ای خیال گریزان شبهای بی یاور
        بی که دستت را به دستم بدهی دود می شوی.
        - چشمان من،
                      خستگان نخفته در جویبارهای بی همدمی
                                               و تو رفته ایی
                                                               و
                                                               خیال گریزان تو.
        - جان میگیرم در لحظاتِ خیالِ تو،
                                           آکنده از بویِ فرّارِ نبودنت
                                           و دود غلیظ سیگار
        -----
        اشتباه، آخرین تصویرهای تو را،
        از وهم خیال انگیز این شب زدود
        تنها عکس تو
        یادآور لحظات بشکوه،
        و بوی شکننده ی گیسوان رهایت با باد.
        -----
        قصه تلخ مکّرر سکوت و سوءتفاهم
                          و رنگ خاکستری،
                                        اشتباه متلق سیاه و سفید.
        ----
        آه
        ای خیال گریزان شبهای بی یاور
        و دود غلیظ سیگار و سکوت
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0