دوشنبه ۲۸ آبان
ساعت صفر شعری از مهرداد
از دفتر سپیدهای بی صله نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۳۶۰۷۱
بازدید : ۴۱۶ | نظرات : ۲۱
|
|
ساکن ساعت صفرم
مغلوب کارزار عقربه ها
دیریست مردود خردادی آزمون دلدادگیم
و شهریوری ترین تجدیدها
راه به تبصره های بی معدلم نمی برد
دیروز ساعت پنج عصر
حوالی خواب دم کرده ی نیلوفر
به جغرافیا سپردمت !
به بهت چی چست ...
برهنگی لوت
رهایی بادهای منجیل ....
باشد که خاکی خواستنم
بهای ساختنت نشود
هیزم سوختنت ...
بدرود تو امابه رسوایی هر روزه ی "پایانه"
طعنه میزند
به کم سویی دیدگان مردکی
که در سفر هم
جز انتها نمی بیند!
رها باش!
تا روایتت شاعرم کند
و خواب ...
تا تحفه ی آغوشت بی آفت و افترا بربایدم
من اما
باز
ساکن ساعت صفرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.