سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        چند شعر کوتاه

        شعری از

        علی دولتی

        از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۳۶۰۰۵
          بازدید : ۴۲۴   |    نظرات : ۲۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی دولتی

        چند شعر کوتاه:
        1
        رهایی نه
        یک پنجره شکیبایی آرزو کن
        برای این پرنده
        که بی تابانه آواز می خواند
         در قفس چشمهایت!
        2
        راضی به زحمت نیستم
        خستگی ام را می نوشم
        اگر نگاهت
         دیر دم می کشد
        3
        ایمان آورده ام
        به پیامبری که
         در آغوش نگاهت دلتنگ  نشسته است  
        و قطره قطره معجزه می گرید
        بگو به کدام سوی  سجده کنم.
        4
        دلتنگی
        چمدان مسافری است
        که
        در ایستگاه پاییز
        از آخرین قطار
        جا می ماند.
        5
        دل تنگی
        بالش مادر بزرگ خسته ای است
        که
        تنهایی های مچاله شده اش را
        زیر آن
        برای نوه ای صاف می کند.
        6
        از همه نگاهها یت
        بوی "فریادرسی" می آید.
        کاش
        همه یلداها را
        با حافظ چشمان تو
        فال زده بودم .
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0