جمعه ۲۵ آبان
بلوری از جنس الماس شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ۰۴:۲۳ شماره ثبت ۳۵۹۶۶
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
تو زیبا و تیز و سختی
بلوری از جنس الماس
و من شیشه ای ترک خورده
با دلت می گیرم تماس
تو تپش عشقی ، در قلب سبز من
زندگی سازی ، می زنی با نبض من
من همیشه جاوید ، از عشق تو
یاد تو جاوید ، در مغز من
شب به آسمون ، می کنم نگاه
می بینم اونجایی ، روی تخت ماه
تو به عشق پاک ، شاهد و گواه
من چشام به توست تا خود پگاه
گاهی وقتا می خوای ازم جدا شی
منو در آسمون بی ستاره کنی
خودت رها بشی و بری
دل منو تیکه و پاره کنی
سلطان عشق
27/7/88
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.