سه شنبه ۲۹ آبان
سیزده به در شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۳۵۸۴۴
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
خشکسالی کار خود را کرد:
سبزه ها دلتنگ باران اند
آرزوها روی دستم ماند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.