دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
عشق یعنی تشنگی در شط آب
عشق یعنی لحظه ای جای رباب
عشق یعنی زینب و صبــــرِ جمیل
دشمنــــــــــان در پیشگاهِ او ذلیل
عشق یعنی چون علی اکبرشدن
با شجــــــاعت همـرهِ رهبـر شدن
عشـــــق یعنی بایزیدیها ، ستیــــز
یک تَنِ تبــدار و صد، داغِ عزیــز
عشق یعنی مــــادرِچشم انتــظار
از پَسِ این سالهــــــایِ پُرفشـــار
عشق یعنی یک شهیــــدِ بی کفـن
شُــــد فــــدایِ راهِ اســـلام و وطن
عشـــق یعنی شیعه یِ درانتـظار
بهـــــرِ دیــــدارِ رخِ زیبـــــایِ یار
عشـق یعنی روزهــــایِ پُر خطر
دشمنــــان را جمـله کردن ،دربدر
عشق یعنی سالهــا بر رویِ تخت
صبـــرکردن باوجــــودِ دردِ سخت
عشق یعنی یک بدن بیحسّ و حال
سختی اش ناید،دراین شعرومقـال
این سخن ازعشق،حامی،بهرِچیست
در میــــانِ عاشقـــان ، جایِ تو نیست
گـر به دنبـــــــالِ رَهی ، در انجمــــن
لازمست تغییــــرِ کـــردار و ســــخَن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.