سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 1 مهر 1403
    19 ربيع الأول 1446
      Sunday 22 Sep 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱ مهر

        در رثای خود

        شعری از

        رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)

        از دفتر مزامیر نوع شعر افراغ اندیشه

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۳۵۳۳۸
          بازدید : ۴۳۷   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
        آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)

        « در رثایِ خود »
         
        کشور گشایِ قلب
        شاید ورق برگشته حتی
        که مرگ شمارِ من ایستاده این زمان
         
        دیگرش اما
        گردن نمی نهد تو را
        اگر گسارده باشی مرا
        بارها
        در هر رگم به می
         
        آن بی گمان منم
        گویایِ شوقِ مرگ
        پویایِ از تو کندنم
        با درد خو
        همزادِ خویشتن
         
        از هرزه گام هایِ آشوبیده پی
        گم گشته در خود وُ
        کوچانده تا نگاه
        بی رد و خطِ طی
        در سوگِ خود نشسته ام
        با گونه گونِ گریه ها
         
        گونه روان شد وُ
        بر زخمِ شکافته رخ
        خنده گسیخته شد  ...
        گلو به گلایه برگشود
        گریه گریست وُ
        سینه شکفته شد
         
        در گلوله بارانِ گرمِ تو
        گاهی به چپ
        گاه هم به راست
        پای کوبان گشتم به راه
        با تنی گل اناری در باد
        نشکفته در پگاه
        در سوگِ خود نشسته ام
         
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1