جمعه ۲ آذر
نمیدانم... شعری از آرمان ضیائی فر
از دفتر ای شب... نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۳۵۲۵۳
بازدید : ۸۱۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب آرمان ضیائی فر
|
من آتش سوزانم ،
از خاکستر چشمت
من مستی آن لحنت ،
من شعر؟ نمیدانم
من شاعر آن چشمم؟ بی واژه ، نمیدانم....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.