يکشنبه ۲۷ آبان
مسافر غریب شعری از عرفان خوش الحان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۳۵۱۶۴
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر عرفان خوش الحان
آخرین اشعار ناب عرفان خوش الحان
|
هو ؛
لحظه های گره کرده ام ،
در تند بادِ اقیانوسِ حقیقتِ تو ،
پیله دوزِ بادبان های سرگردان ؛ مَن ؛ هِی...
مسافرِ غریب
دست ، بر ، دار که دست بر نمی دارم!
کارِ من نیست.
مسافرِ غریب ، عازم غریبستان
بگذار تا گذشتن از عبرت گاهی سخت را هم جیره شویم
بگذار تا عبور از منزل عابرانِ پیاده را هم کلام بمانیم...
باز هم ثانیه ها ،
باز هم مسافر غریب ،
همان دورترین یار را می گویم!
دورترین یار را می نویسم،
دورترین یار را می خوانم،
یارترین یار را می سازم.
سازترین صدای سوزِ تنهایی تو ،
، همهمه ی سکوتِ من است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.