يکشنبه ۲۷ آبان
قطعه 232 شعری از مهدی رفوگر
از دفتر گزیده ها1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۳۵۰۸۶
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی رفوگر
|
تو را دعوت می کنم
بی هیچ منتی
بی هیچ توقعی
تو را دعوت می کنم
به بازارچه سنتی قلبم
آنجا که همه احساس ها
درد ها
تپش ها
هنوز بکر هستند
سقف ضربی آن
آجر نمای شعر دارد
ستون هایش
از ملات احساس های خام
و کمی هوس
نگاره دیوارها
تصویر تو
نام تو
به سبک مینیاتورهای بهزاد
با خط نستعلیق است
تو را دعوت می کنم
میان تمام گردشگران
تو میهمان خصوصی من هستی
شاید از پس این دیوارها
رنگ ها
کمی به من اندیشه کنی
مرا بشناسی
در سیاحتنامه قلب خود
بی ریا و آلایش
ثبت و ضبط کنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.