به تو احساس تو خالی ندارم دوبیتی های پوشالی ندارم
پریدن لهجه ی پرواز من بــــود ولی افسوس من بالی ندارم
+++
مرا عاشق که نه شبگرد او کرد بدون هــــــر برو ، برگرد او کرد
دلم افتاده در چنگ نگاهـــــــــم به او لعنت که هرچه کرد اوکرد
+++
تو گفتی حال رقصیدن نداری چرا مارا به غم ها می سپاری
قرار این بود تا نزدیک لبخنــد بمانی و به روی خود نــــــیاری
+++
برای خاطـــــــــــــــرم لب تر نکــــردی غزل های مرا پر پر نکــــــــــــردی
دوبیتی های چشمت آسمانی است به تو گفتم ولی باور نکــــــــردی
+++
بیا امشب تو با من مهربان باش برایم سایه ای از آسمــــــان باش
بیا ای ابر ، باران را خبر کــــــن فقط امشب تو سهم دیگران باش
+++
چرا باید دلم دلتنگ باشــــــــــد همیشه با خودم در جنگ با شـــد
نگاهم برگی ازجنس بهــاراست چگونه می توانــد سنگ باشــــــــد
+++
چرا هرشب دلم را می رمانی مرا تا کوچه ی غم می کشانی
مترسک نیستم ای لحظه اوج چرا گنجشـــک ها را می پرانی
+++
سفر کردی که من دیوانه باشم همیشه پایبند خانه باشـــــــــم
نگاهم پشت هر دیوار مانده است چگونه بی تو من پروانه باشم