يکشنبه ۲۷ آبان
ديگر شماره هاي لبت تك نمي زند بر خاكريز فاصله پاتك نمي زند شعری از محمد مير سليمانی بافقی (باران)
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ شماره ثبت ۳۴۵۲۸
بازدید : ۱۲۱۹ | نظرات : ۲۱۵
|
دفاتر شعر محمد مير سليمانی بافقی (باران)
آخرین اشعار ناب محمد مير سليمانی بافقی (باران)
|
"تك"
ديگر شماره هاي لبت تك نمي زند
بر خاكريز فاصله پاتك نمي زند
بر ازدحام كوچه ردّ ت نشسته ام
با چشمهاي خسته كه چشمك نمي زند
يك قطره از حضور زليخاييت نوشت
هرگز افق ، نوار مشبک نمی زند!
در جبهه اي كه نيست بجز اخم دلكشت
مژگان سر بزیرتو میخک نمي زند
نامادري ِ قهر تو تا بوسه اي گرفت
سيلي به گوش ناز من اينك نمي زند
"كي رفته اي زدل كه تمنا كنم تورا؟"
آنقدر بوده اي كه دلم لك نمي زند
"باران"هميشه سر بسر اشك می نهد
بر کهنه زخم ابر که پيچك نمي زند
مشهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.