دوشنبه ۲۸ آبان
رئوسیسم2(کوچه بن بست) شعری از سعید محمدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ۰۳:۵۹ شماره ثبت ۳۴۴۰۶
بازدید : ۷۰۵ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب سعید محمدزاده
|
ما زادگان کوچه ی بن بست
تنها مسیر ما به هم دیگر
زیر چراغ کور مادرزاد
یک حس نامیرا به هم دیگر
یک چیز مبهم،عشق؟!اما نه!
یک چیز دیگر پشت چشمانت
یک غم به عمق سالها دوری
از روستا و از نیاکانت
تبعیدی مادام دنیاییم
ما راهمان تنها هم آغوشیست
دستان من،دستان تو،آخر
تنها علاج ما فراموشیست
این شهر آخر کوچ خواهد کرد
از کرده ی ما مردمش بیزار
ما وارثان کوچه ی بن بست
پایان راه ما همه دیوار...
م.خزایی
پ.ن: من راه تو را بسته ، تو راه مرا بسته
امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم
حسین منزوی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.