پنجشنبه ۲۴ آبان
لانه ام قلب توست شعری از جمیله زینعلی
از دفتر گنجینه ی دل نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۳۴۳۳۲
بازدید : ۵۷۰ | نظرات : ۱۳۵
|
آخرین اشعار ناب جمیله زینعلی
|
ناباورانه دردل و جانت نشستم
بند محبت را به دستان تو بستم
گشتی اسیر عشق من غم را شکستم
من عاقبت کنج دل تو لانه بستم
حالا کنار قلب تو من می تپیدم
هر جا دلت میرفت من هم می پریدم
ترس از دل من رفته بود و شاد بودم
درآسمان سینه ات آزاد بودم
از شوق گریان بودم و سرشار بودم
من در دل و جان تو چون دلدار بودم
حالا که در کنج دل تو لانه کردم
قلب تو را چون قلب خود دیوانه کردم
راز تو و خود در جهان افسانه کردم
من عاشقان دیگرت بیگانه کردم
با چنگ دستان گیسوانت شانه کردم
من عاقبت در قلب پاکت لانه کردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.