جمعه ۲ آذر
آمين شعری از رضا محبی راد
از دفتر شايد براي تو... نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۴۵ شماره ثبت ۳۴۱۹
بازدید : ۱۲۲۶ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب رضا محبی راد
|
كور بودم !
و چه بي پروا
چراغ روشن كردم!
و زنده سوختم
در انديشه اي
كه فردا شايد
همان ديروزي باشد
كه بر نمي گردد !
آه ... امشب
چه تلخ مي خندم
به پلكهايي كه سبك شده اند و
لبهايي كه سنگين !
واي ... اتاق
چقدر مي چرخد و
ساعتم
چقدر ساكن ؟!
بايد بروم؟!
بدنبال كسي
كه زير باران احساسم
بدون چتر
بن بست كوچه هايم را
داد ميزند !
آه ... آمین
كاش بودنم را
سقط نمي كردي
تا از عشق
ابري آبستن
كه سايه ی سرت باشد
تا دست گرم هيچ ظهري
دلت را نسوزاند.
ای مشرقي ترين طلوع من
سالهاست
غروبت را گم كرده ام
برگردد .
رضا محبي راد (مجنون)
18/3/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.