جمعه ۲ آذر
میوه ی ممنوعه شعری از ایمان نوش آذری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۳۳۹۵۶
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب ایمان نوش آذری
|
سیب را گاز زدم
بی هراس تبعید
عشق من
میوه ی ممنوعه ی من
هر کجا باشی تو
من بهشتم آنجاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.