جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
زندگی شاید
تکرار گذر از
فصل هاست...!
جوانه زدن و رشد، بهار
برنائی و شکوفائی ، تموز
عاشقی و دلباختگی ،پائیز
رخوت و خواب ،زمستان
چشم برهم می نهیم برای آغازی دیگر.......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.