جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی اصغر اقتداری (حرمان)
آخرین اشعار ناب علی اصغر اقتداری (حرمان)
|
دست سبز رهایی سال 73
وقتی که با بغض و حسرت، عشق تو را می سرایم
آتش فشانی ست جاری، بر دامن از چشم هایم
تندیسِ درد و عذابم، از من شکوهی نمانده ست
جز شعر تلخی که هر شب، با یاد تو می سرایم
ای چشم هایت غزل را، تا آسمان اوج داده!
بی تو در این قحطِ لبخند، تنهاتر از انزوایم
گفتم در این فصل پنجم، شاید بهاری ببارد
دردا که جز زمهریری، جاری نشد در هوایم
ای گرده هاتان کبود از شلّاقِ دردِ زمانه
ای سفره هاتان پر از آه، من از شمایم، شمایم!
ای عشق ای جاودانه، ای بودنم را بهانه
برخیز و مستانه گل کن، در دست های دعایم
این ابرها جای باران، در سینه شان سنگ دارند
ای دست سبزِ رهایی، کو توسنِ بادپایم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.