سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    خورشید آزادی

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر "مِرلــــــــــــــــــــــوهای کاغذی" نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۳۳۰۵۳
      بازدید : ۱۶۷۲   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

    با رویشت
    بوی اساطیر میبارد
    و  -تو-
    آن بکارت محض
    در تاریخ نویس سینه ی اعصار . . .
     
    زمستان 93
    ۱۹
    اشتراک گذاری این شعر
    ۵۰ شاعر این شعر را خوانده اند

    باقر رمزی ( باصر )

    ،

    محمد ایثاری نیا (جوینی)

    ،

    (نوا)تاجمیری

    ،

    عباس زارع میرک آبادی

    ،

    منوچهر مجاهدنیا

    ،

    پروین هاشم پور

    ،

    هاشم دانش مایه(دانش)

    ،

    م فرياد(محمدرضا زارع)

    ،

    مهدی آریانفر

    ،

    فرشید پیکی نرگسی

    ،

    علی ناصری(عین)

    ،

    رضا نظری

    ،

    آزیتا احمدی

    ،

    عباس خوش عمل کاشانی

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    شاهین لقایی(شاهین)

    ،

    محمد رضا نظری(لادون پرند)

    ،

    راد ( احسان )

    ،

    حوریه (دلشید) اسماعیل تبار

    ،

    حمیدرضا کشیتی

    ،

    فرهاد مهرابی

    ،

    بهروز عسکرزاده

    ،

    صفیه پاپی

    ،

    محمد حسین پژوهنده

    ،

    میثم دانایی

    ،

    حسین راستگو

    ،

    کریم لقمانی سروستانی

    ،

    مونس ارجمندی

    ،

    حسین شفیعی بيدگلی

    ،

    سیده نسترن طالب زاده

    ،

    رضا سلطان

    ،

    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)

    ،

    علی مزینانی عسکری

    ،

    رسول رشیدی راد(مجتبی)

    ،

    نیهاد زمان

    ،

    مالک گرانمایه

    ،

    ف فتحی

    ،

    مدیر ویراستاری

    ،

    مجید آبسالان

    ،

    طیبه حسنی(ساحل)

    ،

    نسرین حسینی

    ،

    کبری یوسفی

    ،

    محمد علی سلیمانی مقدم

    ،

    عبدالامیر الهی(مسکین)

    ،

    ترانه ماندگار

    ،

    علیرضاوالیزاده

    ،

    محمد باقر انصاری دزفولی

    ،

    مسعود میناآباد

    ،

    محمد قنبرپور(مازیار)

    ،

    سید اسلام سادات حسینی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0