(انگلیسی همراه با اقتباسی به فارسی)
پارانویا اسکیتزوفِرِنیا
*****************
ترسان
حتی از کمترین صدا
کوچکترین سایه
-
مغز بیچاره ا ش
بدانگونه لبریز توهم
که گویی فردایی در پیش نیست
-
یک روز امیدوار
روز دیگر افسردگی
لحظه ای آرام
دیگر لحظه از ستیزه سرشار
-
در ذهن او
ارتباطی میان نا مربوط ها
و اعتمادی به هیچ کس و هیچ چیز
-
غرقِ با سردر تو طئه های خیال
********************
فرزان
اکتبر 2014
ویرال، انگلستان
Paranoia Schizophrenia
************************
Even frightened of
Slightest sound
Smallest shadow
-
His poor brain, overloaded
Working fast as if
There is no tomorrow
One day hopeful
The next in depression
Alternately meek or
Full of aggression
-
Trusting nothing and no one and
Imagining connections between
The unconnected
-
Consumed headlong
In the conspiracy of
Thoughts
********************
Farzan
April 2012
Tehran