جمعه ۲ آذر
رقص مرگ در افتادن برگ شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۳:۲۴ شماره ثبت ۳۲۴۰
بازدید : ۹۲۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
ارابه های تنهایی
کجا می برید مرا
به غم و تاریکی؟!
به نور و زیبایی ؟!
بگو مقصد کجاست؟!
و رقص مرگ در افتادن برگ
صدای خُرد شدن در زیر پا
غبار، پیراهن برگی بی نوا
نسیم می وزد از آغوش مرگ
ومن باز زنده می شوم
چشمانم هزاران زاویه را
روشن در تاریکی می بیند
و تصویری های گذشته
آیینه های آینده می شوند
دستان امید چقدر بلند است
خواسته هایم اشک می بارد
آیا تبخیر اشکهایم
به خدایم
خواهد رسید...
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر تنهایی
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.