دوشنبه ۵ آذر
ديگ دريا شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ۰۸:۳۷ شماره ثبت ۳۲۱۱۴
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
مگر خورشيد بانو چقدر مهمان دارد كه هر صبح تا غروب در ديگ دريا برنج مي ريزد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.