رجزخوانی حضرت اباالفضل(ع) در خیمه گاهِ امام حسین(ع)
شب عاشورا در پاسخ به امان نامه ی شمرملعون(اجرای شبیه خوانی)
ابالفضلم، ابالفضلم، ابالفضل،
برائت جویم از دونمایه ی رزل
مراعشقِ حسین ازحدفزون است،
به چشمم دشمنانِ او زبون است
خبراز ابن سعد آورده مزدور،
که رو گردانم از این هاله ی نور،
اَمانم داده آن مکّارِ سفـّاک،
ولی هرگزندارم من ازاو باک
بروشمر لعین اینجا حریم اَست،
که اربابِ تو شیطانِ رَجیم است
همین فردا دمار از تو برآرم
که راضی گردد از من کردگارم
کنم جان را فدای نور عینین
به پا، سازم نوائی شور درشین
بریزم خونِ ناپاکان به دامن،
چو دشمن باشد ومن، من وَ دشمن
اجازت گر دهد مولایم اَلآن،
زنم برقلبِ دشمن با دل وجان
دمار از گرده ی آنان برآرم
مداوم لحظه ها را می شمارم
روا باشد دهم حالا سزایت
نشانم مادرت را در عزایت
چگونه در امان باشد اباالفضل؟!
حسین ایمن نباشد لاکن ای رزل؟!!
اگر دست از حسین اینک بدارم ،
قیامت را چگونه سربرآرم ؟
حسین اِذنم دهد گیرم سرت را،
نشانم در عزایت مادرت را
حسین آن زاده ی زهرای اطهر،
به مُشک عنبرین گشته مُعَطَّر
نموده خلوت امشب باخداوند،
عزیز فاطمه مولای دل بند
نیازم در اَمانِ از شما نیست
امیدم غیر درگاهِ خدا نیست
غلامرضا مهدوی
از استادن و شاعران گرانقدر تقاضای رفع ایراد و اشکال این رجزخوانی را دارم برای استفاده در شبیه خوانی .
اجرشما با علمدار کربلا با قصد حاجت از آن باب الحوائج نظر مبارکتان بفرمایید.