شنبه ۳ آذر
کمی عاشق تر ای باران... شعری از محمد فروغی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۹:۲۴ شماره ثبت ۳۱۵۱۴
بازدید : ۲۹۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب محمد فروغی
|
کمی عاشق تر ای باران
مگر سیلاب می خواهی
اگر میل گلی داری
گل از سیلاب می ترسد
تو هرزه زار می خواهی
تو برق و باد می خواهی
غریو موج می خواهی
در این طوفان چه می جویی
چه می خواهی ز کام تشنه ی دریا
که سیرابش کنی، فریاد
نمک گیرش کنی، هیهات
چه می دانی که این تشنه
که این رسوا
-هم آغوش شن ساحل-
که این مستسقی بیتاب
ز بارانش نوای عشق می خواهد...
کمی عاشق تر ای باران
کمی آرام تر جانان
تو تار باد نوروزی…
تو آن شعری که ابری از نگاه آه دریا گفت
تو بارانی...
و من بیتابِ آن لحظه
که با هم قطره قطره اشک هامان را
نثار خاک پای خاطر آن گل بگردانیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.