يکشنبه ۴ آذر
دیو درون شعری از ساحل شیدا(ساحل)
از دفتر می ناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۲۲:۳۷ شماره ثبت ۳۱۴۳۷
بازدید : ۱۱۵۳ | نظرات : ۸۰
|
دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)
|
به نام بی نام دوست
جانا خبر نداری ، از سوز اندرونم
من مست جام عشق از ، آن کوه بیستونم
آخر چگونه گویم، شرح فراق خود را
دل شرحه شرحه گشته، دلخسته و نگونم
دیو درون تمنا، دارد ز من جهان را
با دیو گر نجنگم، در پاي او زبونم
خوش مي روم به راهي، دور از غم و تباهي
در وادي طريقت ، نوری ست رهنمونم
بانوی رنج و دردم ، از زهر هجر زردم
مهرش چو نوش دارو ،نوشی ست بر درونم
ساحل ز آتش عشق، بايد كه پخته گردي
كو آتشي كه ريزند، بر كاسه ي جنونم
در پناه حق
93/8/10
s.sh
با تشکر
با تسلیت ایام محرم وعاشورای حسینی به یکایک شما بزرگواران و با آرزوی این که ما پیرو حقیقی راهشان باشیم و پیام قیام شان را باگو کنیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.