جمعه ۲ آذر
دوستت دارم شعری از ایرج علینژاد
از دفتر ایماصه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ شماره ثبت ۳۱۳۹۱
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب ایرج علینژاد
|
دوستت دارم... کدامین جمله از این ساده تر؟
یـا کدامـین حرف، از ایـن در دهـان آمـاده تر؟!
کیست ای سرتا به پا مجموع فوق العاده ها
از تو فوق العاده فوق العاده، فوق العاده تر؟!
ای به تو من منتهی، در راه ناهموار عشق
هیچ دیدی در مسیر خویش، از من جاده تر؟!
با دل شیـر آمـدی در آن شب اردی بـهشت
شیـر، وقـت صیـد هـرچـه مـاده تـر، آمـاده تر ...
ای که مـن افتـاده تـر در اتفاقت نـاگـهـان...
ای تـو از هـر نـاگهـانم، اتفـاق افتـاده تـر...
سـاده و راحـت بگـویـم، دوستت دارم...همین
دوستت دارم... کدامین جمله از این ساده تر؟!
ایرج علی نژاد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.