يکشنبه ۲۷ آبان
کوچهء کودکی شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ۰۲:۴۲ شماره ثبت ۳۱۳۷۴
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
کوچه کودکی
************
آخرین بار که از کوچهء کودکی گذر میکردم
کوچه مون خیلی کوچک شده بود
یا که حتما به چشم من
خیلی کوچک می اومد
چون که سالها می گذشت
چهل و اندی سال پیش
هفت و هشت ساله که بودم
با بچه های محل
توی این کوچه که
عرضش دو سه متر
و درازیش بیشتر از
ده یا دوازده متر نبود
گل کوچیک بازی می کردیم
چه سر و صدایی راه می انداختیم
ده دوازده تا پسر بچه قد و نیم قد
آخرین بار که از کوچهء کودکی گذر میکردم
کوچه مون کوچک بود
کوچه مون خالی بود
کوچه مون ساکت بود
اما من هنوز
صدای بازیهای بچه گی رو
می شنیدم به وضوح
********************
فرزان
سپتامبر 2014
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.