يکشنبه ۲۷ آبان
بیقرار تو.....من شعری از فاطمه دشتی
از دفتر خط خطی های کودکانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ۰۰:۵۴ شماره ثبت ۳۱۲۷۵
بازدید : ۶۳۲ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب فاطمه دشتی
|
هنوز واله و شیدا و بیقرار تو.....من
نشسته بر سر راهت ،در انتظار تو....من
طبیب حاذق شهری، دمت مسیحایی
مرا به بازدمی زنده کن ، نزار تو....من
فسانه بود همه عشق ها که میخواندیم
منم که شهره ی آفاقم و نگار تو....من
ز روی زرد و تن بس نحیف من چه عجب
تمام وقف ره عشق گشته ، زار تو....من
تو آیه آیه ی قرآن و قاری تو، منم
همیشه عاشق این خواندن و نوار تو....من
به نخل ناز نگاهت هزار دل ، بند است
ببین که میثم ثانی به پای دار تو.....من
بهشت از رخ زیبای تو، مصفا شد
هزار گل به وجودت نشسته ،خار تو....من
چه عاشقانه نوایی است چنگ و زخم دلم
به زخمه گر بنوازی به عشق ، تار تو.....من
تو تک ستاره ی شب های بی فروغ منی
اجازه گر بدهی ، جان دهم کنار تو.....من
با کسب اجازه از کلیه اساتید و سروران غزل پرداز و تشکر فراوان از استاد گرامی جناب معمار بزرگوار......
امیدوارم که جسارتم را در نوشتن این چند خط که واقعا خط خطی کاغذی بیش نیست..واولین نگارشی است که بعنوان غزل به خورد خوانندگان داده میشود را...بر من ببخشایید....باشد که دیگر پای در کفش بزرگان این سبک ننمایم...
با کمال احترام....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ببین که میثم ثانی به پای دار تو.....من
احسنت،نقددوستان هم به جاست.درهرحال،\"حال\" کردم باغزلتون