يکشنبه ۲۷ آبان
......عید شد!!! شعری از فاطمه دشتی
از دفتر خط خطی های کودکانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۲۳ شماره ثبت ۴۵۷۲۳
بازدید : ۶۹۳ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه دشتی
|
سنبل بریز و عطر بیفشان.. که عید شد
سبزه بچین و غنچه برقصان.. که عید شد
سیرو سماق و سکه بیاور طبق طبق
صدها سبد شکوفه و ریحان ..که عید شد
تنگی بلور و ماهی قرمز میان آن
شمع و چراغ و آینه ،قرآن.. که عید شد
یک دشت پر ز سیب و سپندو سلام دوست
در شط عشق و مهر بغلطان..که عید شد
شعری بخوان زحافظ و یکدم تفالی
آواز کن..تومرغ خوش الحان!..که عید شد
جامی بیار تا که شوم مست مست مست
جامی لبالب از می الوان..که عید شد
انگار تا به اخر این شعر میرسم
تق تق صدای پای بهاران ..که عید شد
تقدیم برای عرض تبریک..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.