پنجشنبه ۲۴ آبان
با من بمان ........ شعری از محمد_نوروزی
از دفتر نازنین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۳۱۰۰۱
بازدید : ۷۷۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب محمد_نوروزی
|
غنچه ای گلهای من
آتش صحرای من
شبنم و صهبای من
لولوی دریای من
کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو
وای که زیباستی
ماه دل آراستی
عاشق و شیداستی
مست تمناستی
کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو
شام و سحر با تو ام
چشم به در با تو ام
دیده ی تر با تو ام
یاد به ببر با تو ام
کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو
کشته ی آن خال تو
آه به دنبال تو
دیده و دل مال تو
بال و پرم بال تو
کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو
جان منی جان من
لعبت جانان من
همدم چشمان من
اختر تابان من
کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو
آمدی با ما بمان
هر شب و شبها بمان
در بر دلها بمان
بی کس و تنها بمان
کی روی از یاد من خانه ی دل جای تو
این دل شوریده ام مامن و ماوای تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.