يکشنبه ۲۷ آبان
جام شراب شعری از شادی غفاری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۳۰۶۴۱
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب شادی غفاری
|
به یاد چشم وآغوشت باده ای می نوشم امشب
پر کن این ساغر بده ساغی غم شودفراموشم امشب
غوطه ورگشتم میان غصه وغم های آن دلدار
می بده ساغی که از غم سیه پوشم امشب
حرف سربسته بماند بین من وتو جام شراب
که باخیالش تا سحر هم آغوشم امشب
می خواستم توبه کنم ز عشق او اما
چه کنم شراب برد عقل و هوشم امشب
من واین جام شراب خطاکاریم
ولی خوب میدانم که از عقل خاموشم امشب
عاشق ومست و گنه کار وگرفتارم
مرا می بخشد خدای خطا پوشم امشب
دوستان عزیزم منتظر نقدای بی رحمانه تون هستم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.