با نام خدا و با پرچم الله اکبر ، قداره ای در دست و با هیبت و صورت پوشیده
بالای سر ِ خبرنگاری ایستاده برای :
سر بُریدن ...
تصور و باور آن هم مشکل و گاه غیر ممکن است ....
" دنیای ما "
دنیا به کجا میرود ؟ کیست بداند
دارد به خطا میرود ، کیست بداند
این مفتخر از کشتن ِ همسایه و افسوس
سر ، پای خدا می بُرد او ، کیست بداند
در وقت ِ نماز می کِشد او ، ضامن ِ بُـمبـَش
بنگر که کجا می کِشداو ، کیست بداند
آواره کند مرد و زن ِ هموطنش را
آزار چرا میدهد او ، کیست بداند
چون عقربک ِ زیر ِحصیری بزَنَد نیش
با یاد خدا میزند او ، کیست بداند
ایمان به کجا، عشق کجا رفته خدایا
انسان به کجا میرود ، کیست بداند
این "طالب " و آن "داعش "و سَرهای بُریده
وحشی تر از اینها نَبُوَد ، کیست بداند
در منطقه ی ماست که سرمایه ی مردم
هر دوره ، به یغما رود و ، کیست بداند
این کودک ِ افغانی و آن پیر ِ عراقی
با بمب ، دوتا ، میشود و کیست بداند
انگار که او زنگی مست است و به کف تیغ
این مست ، چه ها میکند و ، کیست بداند
آرام شود منطقه با صلح و صفا هم
از یاد ِ خدا یابد و کیست ، بداند ؟ ....
اصفهان تابستان 93