جمعه ۲ آذر
هستی شعری از ناصر ترهنده (یارا)
از دفتر کاکتوس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۳۰۳۹۴
بازدید : ۶۷۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
هستی
مدتی هست که دیگر نیستی!
نکند بر دگری دل بستی!
نکند از دلِ من دل کندی؟
نکند هستی و با من نیستی؟
مدتی هست که تنها یادت
دهد امید که آری،هستی
خاطراتت شده کمرنگ دگر
خود چنین بر رویِ من دربستی
مدتی هست که دیگر رفتی
عهد و پیمانِ خودت بشکستی
بینم از دور تو را هر لحظه
با کسانِ دگری بنشستی
مدتی هست که با آن رقبا
یار انگار که نه، همدستی!
چند روز دگری یادت هم
میرود باقی آن سرمستی
آخرِ دوستییم این شده است
اصلِ آن گم شد و تو پیوستی!
ناصر ترهنده(یارا) اردیبهشت 93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.