هفته دفاع مقدس بر همگان مبارک
با کاروان سالار عشق(امام خمینی)
هم با همه بود وهم جدا از همه بود
هم درسخنش سکوت وهم همهمه بود
هم خط وصال و هم حد فاصله بود
مردی که هم آرامش وهم واهمه بود
از زبان رزمندگان
آئینه ی عشقِ راستین با ما بود
تصویر محمد امین با ما بود
صد قله شکست وسنگر ما نشکست
تا دست خدا در آستین با ما بود
با جانبازان
دور از نظر غریبه ها می آید
نشکسته اگر شکسته پا می آید
ازخط شکنان جان ودل ساخته است
پیرانه سری که باعصا می آید
با رزمندگانی که جنگیدند وشهید نشدند
آنها همه سرخند ،سفید است این گل
آنها همه عشقند،امید است این گل
همسنگر لاله بوده این یاس سفید
زخمی نشده ولی شهید است این گل
با میز نشینان
درچشم شما نگاه کردن سخت است
تا درد نباشد آه کردن سخت است
تصویر شهید بر سر میز شماست
در محضر حق گناه کردن سخت است
به یاد شهدا
شب را به نگاه تازه ای بست شهید
از روزنه ای به روز پیوست شهید
در هرچه سرود سبز ،سبز است شهید
غمگین نشوی نرفته از دست شهید
گل کرده گل نوید باید نَگریست
از زاویه ی امید باید نِگریست
آئینه ی زهد ما غبار آلود است
از آینه ی شهید باید نگریست
باید برود به جای دیگر گردد
جای دگری قباد وقیصر گردد
هنگامه ی عشق، جای جان باختن است
هرکس سر وجان نمی دهد برگردد