دوشنبه ۵ آذر
تشنه شعری از ناصر ترهنده (یارا)
از دفتر کاکتوس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۳۰۱۳۰
بازدید : ۶۵۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
با سلام و درود و سپاس خدمت دوستان گل و سروران عزیزتر از جانم که برایم پیامهای تبریک تولد فرستادند و مرا شرمنده بیکران دریای محبتشان نمودند
و عرض پوزش که به خاطر گرفتاری نتوانستم به موقع پاسخگویی نظرات ایشان در مورد اشعارم باشم...
لطفتان مستدام و عیشتان برقرار باد
تشنه
من چرا باز چنین تشنه باران شده ام
داغ و خشکیده تنم ،ریگ بیابان شده ام
ابرها یکسره از روی سرم رد شده اند
چون گریزند از این شهر ،بدینسان شده ام
دست باید که بیندازم و آنها گیرم
تا ببارند براین دشت که ویران شده ام
سوخت گلهای بهارم همه در تابش داغ
داغ شد روح و دلم سوخت و توفان شده ام
همه جا فصل بهارش پر گلهای قشنگ
خاک این خطه چنان سوخت که نالان شده ام
باغ پر گل ، همه گلهای امیدم پژمرد
در ته چاه چنان یوسف کنعان شده ام
یأس شد صاحب روح و دل و ذهنم اکنون
غرق شد کشتی و من درخود و حرمان شده ام
ناصر ترهنده (یارا) شهریور93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.