دوشنبه ۵ آذر
مهره ي مار شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ شماره ثبت ۳۰۰۶۰
بازدید : ۷۴۸ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
هم آينه ي رئوف پندارمني
هم طوقي جلد روي ديوارمني
با تو دل سنگ را به دست آوردم
اي شعر يقين كه مهره ي مار مني
محمدعلي ساكي
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.