دوشنبه ۲۸ آبان
هنر عشق شعری از طارق خراسانی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۲۹۹۹۱
بازدید : ۱۱۲۳ | نظرات : ۱۲۷
|
آخرین اشعار ناب طارق خراسانی
|
غزلی ساخته ام رنگِ النگوهايت[1]
تا ببندی سَــرِ هر بافتــه ی موهایت
من علی رغـم تحجر بسـرایم غزلی
وان غـزل را بکشان بر خطِ ابروهایت
پهلـوانِ هنــرِ عشـقی و این بازوبند
پهلــوانِ غزلم...، هدیه ی بازوهایت
چه لطیف است غزل های شباهنگی[2] ما
مثلِ عطر نفسِ بوسه ی شب بوهایت
بادبانی ست که گیسوی تو، پایین آور
می زند دستِ دلم، بوسه به پاروهایت
موج چشمان تو در فرصت کوچی دگرند
دلِ من همسفرِ کوچِ پرستو هایت
شهد شیرین غزل خانه ی من روی لبت
وین عسل، هدیه ی شاهانه ی کندو هایت
23 شهریور 1393
[1].غزلی ساختم از وزن النگوهايت . ابوالقاسم خورشیدی
[2]. شباهنگ (شَ هَ) (اِمر.)1 - مرغ سحر. 2 - تیشتر، ستارة شعری '، ستارة صبح . طارق
با تشکر از نقد کار ساز جناب بنیامین پور حسن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.