سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 2 تير 1403
    16 ذو الحجة 1445
      Saturday 22 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        شنبه ۲ تير

        غصه ها

        شعری از

        کیوان رادفر

        از دفتر دل نوشته ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ۰۷:۵۴ شماره ثبت ۲۹۹۵۰
          بازدید : ۵۱۷   |    نظرات : ۶۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کیوان رادفر

        غصّه ها
        چهره خندان است و پشتم کوله بار غصه ها
        هر رگی در جسم زارم جویبار غصه ها
         
        سوی من پرتاب شد هر لحظه سنگی از غمی
        روی هم انبار شد ، شد کوهسار غصه ها
         
        مثل موری در کنار گلّه ی پیلان نشست
        شادمانی های گه گاهم کنار غصه ها
         
        عشق را گم کرده ام در پهنه ی صحرای دل
        ره نمی یابم به کویی جز دیار غصه ها
         
        باغ دل شد خالی از آن نغمه های دلنشین
        بعد از آن شد پاتوق گشت و گذار غصه ها
         
        ای زمستان سوی خود می خوانمت با اشتیاق
        تا گریزم شاید از این نو بهار غصه ها
        -----------
        ای که زندانبان این ماتم سرای قلبمی
        بی تو ام در بند های سرد و تار غصه ها
         
        با نگاهی زنده کن امّید را در سینه ام
        تا در آرم با دو چشمانت دمار غصه ها
         
        یا گریزی از من و اندوه من ماند به جای
        یا سر آید در دیارم روزگار غصه ها
        (لطفا نظر بدهید که وجود این 3 بیت پایانی در
        شعر ضروری است یا بدون آن بهتر است )
        ۱۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0