پنجشنبه ۱ آذر
مستان... شعری از شیوا شاکری پور(ساغر)
از دفتر سرود جان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶ شماره ثبت ۲۹۸۳۲
بازدید : ۸۵۲ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر شیوا شاکری پور(ساغر)
آخرین اشعار ناب شیوا شاکری پور(ساغر)
|
مستان زپی ات، تا ره میخانه گرفتند
شمعی شده و دامن پروانه گرفتند
آلاله صفت سر به ره یار نهادند
جان داده و لی خلق که افسانه گرفتند
اول نه که می ، آبِ رزانی، به خُمِ عشق
وانگه که چه آرام، به پیمانه گرفتند
در راه بلا رفته و دل خوش، به عنایات
از عشق ، چنان ،قدرت مردانه گرفتند
این هیئت عشاقِ سبک روح، به یک دم
از قلبِ صدف، گوهر و دُردانه گرفتند
پرواز کنان در حرم پاک الهی
در اوج سماء مژده مستانه گرفتند
عاشق شده و مست و پریشان و غزلخوان
ساغر ، همه القاب که دیوانه گرفتند... زمستان 85
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.